Zákaznícke kontakty

CRM systém môžete použiť na zaznamenanie celého Vášho predajného procesu od prvého kontaktu s perspektívnym zákazníkom po popredajný servis.
Efektívna administrácia a používanie zákazníckych kontaktov je najdôležitejším elementom CRM systému. Napokon, všetky obchodné aktivity sú zamerané na zákazníkov. CRM systém rozlišuje tri rôzne typy kontaktov:

  • Prvý kontakt: Je prvou fázou vo vytváraní vzťahu so zákazníkom. Vaša spoločnosť môže získavať prvé kontakty z marketingových aktivít ako napr. výstavy, inzercia alebo tlač. V tejto fáze neviete, či tento prvý kontakt prerastie do obchodnej príležitosti.
  • Osoby: Kontakt ako jedna osoba
  • Organizácie: Kontakt k organizácii, ako právnické osoby, skupiny, agentúry atď

VT4You Vám ponúka možnosť vložiť akúkoľvek informáciu ku každému z týchto typov kontaktov a pridať organizáciu a osobu k iným záznamom v CRM, ak je to potrebné.

VT4You CRM Novinky

  • VT4You v českom jazyku >

    VT4You CRM OnDemand už aj v českom jazyku.
  • VT4You v slovenskom jazyku >

    VT4You CRM OnDemand už aj v slovenskom jazyku.
  • VT4You start >

    Spustili sme novú službu VT4You OnDemand.
  • Ľahká inštalácia >

    Stačí len vyplniť formulár a inštalácia prebieha automaticky
  • 1
  • 2